9 Haziran 2017 Cuma

ATA'YA MEKTUP



Şikayetim sana büyük Atam,
Bu insanlar kalleş imiş bilmedim.
Mal değiller ki pazarda satam,
Beyinleri bomboş imiş bilmedim.

Konuşurken mangalda kül kalmıyor,
Tutmuş beni hiçbir yere salmıyor,
Benim ile şu deryaya dalmıyor,
Tayfaları sarhoş imiş bilmedim.

Selam yolluyor Deniz’e Mahir’e Ulaş’a,
Gövde uymuyor bu bozuk başa,
Gözüm kör oldu sen bakma kaşa,
Beni vuran benden imiş bilmedim.

Kiminin derdi koltuk sevdası,
Kiminin derdi çıkar kavgası,
Hepsi olmuşlar Yezit'in hası,
Zalimlere kardeş imiş bilmedim

Hep sıkıştıkça hatırlar Altıok’u,
Yoksulu bilmez dost tutmuş toku,
Ne zaman anlayacak yediği otu,
Şeytanlara sırdaş imiş bilmedim.

Yaptıkları tam Aziz Nesinlik,
Tek ilkeleri var ilkesizlik,
Yakışır mı bize ülkesizlik,
Conilere yoldaş imiş bilmedim.

Sana sahip çıkmak onun hilesi,
İftira atmak en sağlam kalesi,
Bizde olur ancak böylesi,
Her biri bir dansöz imiş bilmedim.

Bağımsızlık yolunda rehberim sensin,
Geçmişte sen varsın gelecekte sensin,
Bu yolda gövdem sen başım sensin,
Eksikliğim bende imiş bilmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder