30 Mayıs 2017 Salı

LİDER



10 Ekim 1965 yılında yapılan genel seçimleri Süleyman Demirel’in genel başkanı olduğu AP yüzde 52 oy alarak kazanır.

Mecliste yapılan yemin töreni sonrası koridorda CHP Genel Başkanı İsmet İnönü ve Süleyman Demirel karşılaşırlar.

Karşılıklı selamlaşma ve kutlamadan sonra İsmet İnönü, Demirel’e  ‘’Süleyman bey TBMM’nin kaç basamağı olduğunu biliyor musunuz ‘’  diye sorar.

Süleyman Demirel şaşkın bir yüz ifadesiyle ‘’Bilmiyorum Sayın İnönü’’ diye cevap verince İsmet İnönü tatlı-sert bir ses tonuyla ‘’Öğrenin öğrenin bunlar önemli’’ der, ve yürür gider.

İki genel başkan birkaç gün sonra tekrar karşılaştıklarında Süleyman Demirel heyecanla İsmet İnönü’ye yaklaşarak ‘’Meclisin basamak sayısını öğrendim Sayın İnönü’’ der. Ve kaç basamak olduğunu söyler.

İsmet İnönü ‘’Siz mi saydınız, birisine mi saydırdınız’’ diye sorunca Demirel ‘’Bizzat kendim saydım efendim’’ der.

Bunun üzerine İsmet İnönü yüzünde muzip bir gülümsemeyle ‘’Teşekkür ederim Süleyman bey, sizin sayenizde bende öğrendim’’ dedikten sonra ‘’Süleyman Bey unutmayın; lider iş yapmaz, iş yaptırır’’ cevabını verir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder